Pregătirea strategiei de vânzări pentru primăvară
scris de hitchmosher
09 martie 2016
În mod tradițional, primăvara este un anotimp propice pentru vânzări. În acest sezon, cumpărătorii își revin după letargia de iarnă și sunt din ce în ce mai atenți la ofertele care apar pe piață. Majoritatea cumpărătorilor potențiali au început căutările încă de anul trecut, iar acum sunt oarecum presați să finalizeze tranzacțiile și să se mute în locuința nouă. Așadar, în condițiile unei creșteri a interesului cumpărătorilor, vânzătorii, respectiv agenții și agențiile imobiliare, ar trebui să-și facă mai vizibile ofertele, iar proprietarii să-și pregătească locuința pentru vânzare.
Am abordat, în articole anterioare, o serie de sfaturi practice pentru proprietari, în vederea pregătirii locuinței pentru vânzare, astfel încât să creeze o impresie pozitivă puternică în momentul în care apartamentul este vizionat de către clientul potențial; de aceea vom aborda, de această dată, tema promovării vânzării.
Câteva dintre cele mai importante aspecte ale promovării vânzării ar fi:
- Maximizarea expunerii pe social media. Rețelele sociale au devenit canale importante pentru promovarea vânzărilor deoarece sunt entitățile online care reușesc să adune masele de clienți potențiali. Căutările încep, în cea mai mare parte dintre cazuri, online. Mediul virtual este principala sursă din care cumpărătorul descoperă ofertele, le compară și le alege pe cele care se potrivesc nevoilor și disponibilităților sale financiare.
- Poziționarea agenției. Agențiile cu o poziție solidă pe piața locală au câștig de cauză atât în fața cumpărătorului, cât și a vânzătorului, atrăgând o selecție a celor mai bune oferte din piață, dar și clienții potențiali hotărâți să facă pasul către o achiziție. Aceste agenții garantează și legitimitatea relației dintre cerere și ofertă. În funcție de poziționarea agenției, aceasta va atrage oferte și cereri entry level, mid level sau high-end.
- Reluarea relației agentului cu unul sau mai mulți cumpărători care s-au arătat interesați în trecut. Este momentul potrivit în care agenții imobiliari ar trebui să pună mâna pe telefoane și să-și contacteze clienții care s-au arătat interesați de o achiziție imobiliară. Există șanse mari ca apelul să fie apreciat, iar relația să se reia în vederea atingerii unui obiectiv comun: identificarea unei oferte mutual profitabile.
Sezonul de vânzări de primăvară se poate solda cu tranzacții avantajoase pentru toate părțile implicate, dacă se optează pentru o abordare strategică potrivită.
Articole asemanatoare
Care este cea mai bună alegere: achiziționarea sau construirea unei ...
Odată ce ai stabilit că visul tău este să locuiești la casă, să te bucuri de mai mult spațiu și de o grădină sau curte unde să te poți relaxa și distra alături de cei dragi, urmează o alegere importantă:...
Mai multe detaliiCum să îți amenajezi mansarda: 3 idei utile...
Ideea de a locui la casă prezintă multiple avantaje, printre care și existența unor spații suplimentare pe care le poți amenaja în funcție de nevoi și preferințe. Un astfel de spațiu este și mansarda, acea ca...
Mai multe detaliiSfaturi pentru achiziționarea unui teren...
Multe persoane aleg să investească în achiziționarea unui teren, fie pentru construcția unei locuințe viitoare, fie pentru a începe o afacere. Însă, această decizie presupune o atenție sporită asupra mai mult...
Mai multe detalii