Interviu cu Mihaela Matei, consultant imobiliar Hitch & Mosher și reprezentant de vânzări Adora Forest

În contextul lansării fazei a II-a a proiectului Adora Forest, ne-am întâlnit cu Mihaela Matei și cu Marian Guță, echipa de consultanță imobiliară și vânzări a proiectului; aceștia și-au făcut timp să ne răspundă la câteva întrebări legate de domeniul de activitate, dar și despre evoluția proiectului din Timișoara. Am dorit să surprindem cât mai multe detalii în aceste interviuri, așa că le vom reda în două articole distincte. Vom începe cu Mihaela Matei.

Î: Să începem cu câteva cuvinte despre tine. De câți ani lucrezi în domeniul imobiliar?

R: Deja sunt nouă ani de când fac parte din familia Hitch&Mosher. Mi-am început activitatea în martie 2008 și mi-a folosit foarte mult acest parcurs, pentru că am învățat lucruri prețioase care, acum, stau la baza activității mele ca și consultant în domeniul imobiliar.

Î: Cum crezi că va evolua piața imobiliară în viitorul apropiat?

R: Cred că piața va mai evolua anul acesta și sper să rămână la un nivel justificabil, deoarece, datorită cererii ridicate în piața locuințelor noi, prețurile au crescut. În plus, faptul că Timișoara va fi Capitală Culturală Europeană în 2021, pare să reprezinte un alt motiv pentru care acestea au crescut ușor.

Î: Care sunt zonele care vor atrage majoritatea investițiilor în dezvoltare?

R: Timișoara va permite o dezvoltare amplă, dat fiind că orașul, sub aspect geografic, este ofertant, spre deosebire de alte orașe care înregistrează o dezvoltare imobiliară. Astfel, orice zonă are un potențial ridicat de dezvoltare, cum ar fi spre exemplu zona de nord a orașului. Dar, cu siguranță, cele mai atractive sunt zona centrală si ultracentrală, (de exemplu, Piața Victoriei, Piața Unirii, Piața Libertății), care vor fi reprezentative prin remodelarea clădirilor istorice, prin integrarea acestora în demersurile culturale, ș.a.m.d., deoarece majoritatea evenimentelor se vor desfășura în acest areal. În plus, Timișoara va fi Capitală Culturală Europeană în 2021, iar, în acest context, va crește interesul investitorilor pentru apartamente cu randamente bune, care ulterior vor putea fi date spre închiriere, și, astfel, vor aduce venituri considerabile proprietarilor.

Î: Că tot vorbim despre subiectul acesta, ce poți să ne spui despre proiectul Adora Forest? Cum s-a dezvoltat în peisajul dezvoltării curente, pe piața timișeană?

R: Proiectul a fost primit bine de către cumpărători, 99% din imobil s-a vândut într-un an și jumătate. Acesta s-a vândut foarte bine, clienții sunt mulțumiți de calitatea finisajelor și de compartimentarea apartamentelor. Un mare plus este proximitatea complexului rezidențial de Pădurea Verde. Liniștea este un alt criteriu de selecție. Complexul rezidențial este localizat la limita dintre Timișoara și Dumbrăvița, într-o zonă liniștită, potrivită pentru familii.

Î: Care sunt previziunile cu privire la tranzacțiile realizate în cadrul proiectului Adora Forest II, față de Adora Forest I? Crezi ca va avea mai mult succes decât precedenta etapă?

R: Este deja o certitudine acest lucru, deoarece acum avem un exemplu palpabil a ceea ce urmează să se construiască în continuare. Al doilea bloc se va vinde de la sine, va fi și mai bine primit pe piață. Până în acest moment au fost vândute peste 15 unit-uri, şi, până la momentul apropiat începerii construcției efective (în următoarele câteva săptămâni), vom ajunge la 20 – 25 de apartamente vândute, iar, probabil până se va finaliza blocul, nu vor mai rămâne foarte multe unit-uri de vânzare.

Î: Care este profilul cumpărătorului interesat de noul proiect?

R: Clienții din prima fază a proiectului Adora Forest sunt în general tineri, cu vârste cuprinse între 25-45 de ani, care lucrează în domeniul IT și nu numai. Dintre cei care au deja rezervări pentru al doilea proiect fac parte și câțiva investitori care văd potențialul zonei, dar, în mod sigur vor fi – cum am avut și în prima fază – clienți care își doresc o reședință modernă, bine echipată și potrivită pentru viața de familie.

Î: Ce poți să ne spui despre designul și utilitățile de care se vor bucura viitorii clienți?

R: Vor exista câteva îmbunătățiri față de prima etapă. Spre exemplu, sistemul de încălzire va fi diferit, apartamentele vor avea încălzire în pardoseală. Obiectele sanitare vor fi încastrate și mascate. Și structura blocului va fi diferită, iar lucrul acesta va fi observat de fiecare client. Se va folosi cărămidă aparentă, designul va fi modern, iar spațiul va fi mai bine compartimentat.

Î: Cum se realizează promovarea proiectului?

R: Promovarea se realizează prin site-ul și pagina de Facebook Hitch&Mosher (agenția de consultanță imobiliară care promovează în exclusivitate proiectul Adora Forest în Timișoara), prin site-ul oficial Adora, prin imobiliare.ro si prin toate celelalte mijloace disponibile (media, site-urile de socializare, prezentări în cadrul CCIAT, întâlniri, includerea proiectului în traseele de biking organizate la nivelul urbei, ș.a.m.d).

Î: La final de interviu, ne poți spune câteva gânduri despre premiul pentru Cel mai puternic brand, câștigat de către agenția pe care o reprezinți, Hitch&Mosher?

R: Cred că ne reprezintă în tot ceea ce știm noi, la Hitch&Mosher, să facem mai bine. O dovadă în acest sens sunt cei 12 ani de activitate, cu nenumărate vânzări și clienți mulțumiți de serviciile noastre. Una dintre politicile firmei o reprezintă calitatea echipei și a serviciilor oferite și aici mă refer la felul cum sunt create și promovate ofertele, oportunitățile investiționale, la modul în care sunt tratați clienții și cum suntem noi percepuți, ca și vehicul de real estate, per ansamblu. Calitatea, profesionalismul și etica sunt cuvinte cheie când vorbim despre dezideratul top managementului Hitch&Mosher.