Lanțul de magazine PROFI se extinde cu două noi magazine unul la Florești, iar cel de-al doilea la Târgoviște. Astfel, rețeaua de magazine a retailerului ajunge la 242 de magazine.
Un alt jucător mportant de pe piața de retail, Mega Image, deschide la rândul săui două magazine Shop&Go în București, ajungând astfel la o rețea de 330 de unități.
O mișcare interesantă vine din partea Nestle și Carrefour care au semnat un parteneriat prin care vizează educarea consumatorilor în sensul unei alimentații echilibrate. Programul a început în 21 august și se va finaliza pe 31 august.
Mega Image, mai ține prima pagină a publicațiilor de profil cu o asociere interesantă cu eMag. Cei doi parteneri urmează să deschidă un supermarket online din care, conform ZF.ro, clienții pot alege din peste 7.500 de produse. Pentru susținerea logistică a proiectului, Mega Image a construit un depozit în Capitală, iar eMag a investit 500.000 de euro pentru dezvoltarea platformei software.
Articole asemanatoare
Sectorul Retail și FMCG rămâne unul extrem de dinamic și în perio...
În plină perioadă de concedii, marii jucători de pe piața de Retail și FMCG funcționează cu „motoarele turate la maxim”, fac mișcări strategice interesante și se dezvoltă către nișe cu potențial pentru...
Mai multe detaliiCele mai recente mișcări de pe piața locală de Retail și FMCG ara...
Jucătorii din retail și FMCG sunt într-o permanentă mişcare, adaptându-se condițiilor unei piețe foarte dinamice. Concurența în domeniu este acerbă, iar consolidarea bazelor companiei, în vederea susținerii ...
Mai multe detaliiCum au încheiat anul 2014 retailerii din România?...
Ultima lună din 2014 a debutat cu pasul către online făcut de lanțul francez de hypermarketuri, Cora. Francezii au lansat în România serviciul coradrive.ro, care propune clienților comenzi online cu livrare la dom...
Mai multe detalii