Elemente care determină credibilitatea unei agenții imobiliare
scris de hitchmosher
25 august 2014
Demararea unei colaborări cu o agenție imobiliară pentru intermedierea în cele mai bune condiții ale unei tranzacții de vânzare sau de cumpărare a unei locuințe prezintă o serie de avantaje, indiferent de poziția în care se află clientul. Totuși, alegerea unei agenții trebuie făcută în funcție de niște criterii foarte clare, astfel încât colaborarea să se desfășoare în cei mai buni termeni profesionali. De aceea, este recomandat să luați în considerare o serie de factori care pot determina dacă o agenție poate deveni sau nu un partener fiabil în toate etapele tranzacției.
Experiența pe piață este un element esențial. Dacă o agenție are mai mulți ani de experiență în spate și a fost activă pe toată durata crizei este primul indicator al unei afaceri solide. În contextul actual, comportamentul unei agenții pe durata crizei poate fi reprezentativ pentru imaginea externă. Experiența permite receptivitate și adaptabilitate mai bune la cerințele clientului.
Oferta actuală. Evaluarea portofoliului actual pentru a vedea de ce tipuri de proprietăți se ocupă și dacă aceste proprietăți se încadrează în în ceea ce căutați. Mai mult, verificați și volumul ofertelor, pentru a vă da seama de dimensiunile agenției și de legitimitatea afacerii.
Activitate pe piața locală. Este foarte important, cel puțin în condițiile actuale, ca agenția să fie specializată pe piața locală, adică în regiunea în care se vinde sau se cumpără proprietatea. O bună cunoaștere a condițiilor locale facilitează finalizarea unei tranzacții avantajoase în cele mai scurte termene temporale.
Referințe. În secțiunea de referințe sau de portofoliu a site-ului agenției se pot regăsi informații esențiale despre modul de lucru și, probabil, păreri ale clienților. De asemenea, profilurile de pe rețelele sociale întreținute de agenții sunt un indicator important al profesionalismului acestora.
Indiferent de tipul tranzacției, este foarte importantă alegerea unui partener profesionist care va adopta o abordare personalizată în funcție de particularitățile fiecărui client.
Articole asemanatoare
Hitch&Mosher a intermediat vânzarea clădirilor de birouri Silver Bus...
Hitch&Mosher Real Estate este bucuroasă și mândră să anunțe încheierea procesului de tranzacționare a celor două clădiri de birouri, din Cluj - Napoca - Silver Business Center și Olimpia Business Center - ...
Mai multe detaliiHitch&Mosher a intermediat multiple tranzacții imobiliare în primul ...
Hitch& Mosher, cea mai mare agenţie de real-estate din vestul ţării, a intermediat în primul semestru al acestui an multiple tranzacţii imobiliare, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Seg...
Mai multe detaliiHitch&Mosher a tranzacționat suprafețe de teren record ...
Marius Șchiopotă (Managing Partner, Hitch&Mosher) afirmă faptul că tranzacțiile cu terenuri agricole au urmat un trend pozitiv în ultimii ani, iar acest rezultat este datorat raportului calitate-preț al terenu...
Mai multe detalii