În condițiile actuale de acces rapid, facil și liber la informație, acces care favorizează o întâlnire directă a cererii cu oferta, iar fiecare își poate filtra singur informațiile primite în funcție de nevoile sale specifice, asistența unui agent imobiliar profesionist pare că poate fi substituită prin acest beneficiu al disponibilității informațiilor. Pare foarte simplu să vinzi, să cumperi sau să închiriezi o proprietate, dar fără o asistența unui specialist în domeniu există riscul de a face o tranzacție dezavantajoasă, atât din punct de vedere financiar, dar și din perspectiva condițiilor de confort pe care proprietatea le oferă, condiții care nu sunt în concordanță cu nevoile clientului. Bineînțeles, nu orice tranzacție imobiliară încheiată fără contribuția unui agent imobiliar este un eșec, dar uite câteva argumente în favoarea unei colaborări.
1. Experiență și expertiză. O agenție imobiliară oferă soluții personalizate în funcție de nevoile ambelor părți implicate în tranzacție. Cunoaște foarte bine piața și va ști exact unde să caute, ce argumente să folosească pentru a ajunge la cel mai bun echilibru între particularitățile cererii și ale ofertei. În plus, colaborarea cu o agenție imobiliară facilitează și rapiditatea finalizării tranzacției.
2. Targetare eficientă. O agenție imobiliară are resursele pentru a sincroniza caracteristicile cererii cu elementele specifice ale ofertei. Astfel, prin colaborarea cu o agenție imobiliară cumpărătorului îi vor fi prezentate doar acele oferte care se încadrează în nevoile sale specifice. Astfel se economisește timp, iar tranzacția se finalizează mai rapid în beneficiul ambelor părți.
3. Consultanță și evaluare pentru stabilirea unui preț corect. Agenția imobiliară vine în sprijinul proprietarilor în stabilirea prețului corespunzător care să se încadreze în realitățile pieței. În același timp, prețul este stabilit și ținându-se cont de așteptările proprietarului. Specialistul imobiliar adună toate informațiile, le analizează și le prelucrează până ajunge la o soluție optimă.
4. Intermediază formalitățile tranzacției. Agentul imobiliar știe toți pașii care trebuie realizați pentru finalizarea tranzacției, respectiv demersurile legale și actele care trebuie făcute pentru ca noul proprietar sau chiriașul să-și poată intra în drepturi. Lipsa unei asistențe specializate în această etapă ar putea avea efecte grave asupra ambelor părți.
5. Conduce faza de negociere a tranzacției. Agentul imobiliar negociază în favoarea ambelor părți implicate în tranzacție, astfel încât să reușească finalizarea unei afaceri profitabile pentru ambele părți. Prin experiența profesională, identifică rapid punctele unde se poate negocia pentru a adăuga valoare pentru cumpărător, în beneficiul vânzătorului sau invers.
Relația cu agenția imobiliară este în beneficiul ambelor părți implicate și vine să sprijine finalizarea în cele mai bune condiții a unei tranzacții. Prin resursele de care dispune, agenția oferă soluții care exploatează informația disponibilă pentru a ajunge la punctul de întâlnire al cererii cu oferta, punct favorabil pentru încheierea unei tranzacții imobiliare avantajoase pentru ambele părți.
Articole asemanatoare
Hitch&Mosher a intermediat vânzarea clădirilor de birouri Silver Bus...
Hitch&Mosher Real Estate este bucuroasă și mândră să anunțe încheierea procesului de tranzacționare a celor două clădiri de birouri, din Cluj - Napoca - Silver Business Center și Olimpia Business Center - ...
Mai multe detaliiHitch&Mosher a intermediat multiple tranzacții imobiliare în primul ...
Hitch& Mosher, cea mai mare agenţie de real-estate din vestul ţării, a intermediat în primul semestru al acestui an multiple tranzacţii imobiliare, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Seg...
Mai multe detaliiHitch&Mosher a tranzacționat suprafețe de teren record ...
Marius Șchiopotă (Managing Partner, Hitch&Mosher) afirmă faptul că tranzacțiile cu terenuri agricole au urmat un trend pozitiv în ultimii ani, iar acest rezultat este datorat raportului calitate-preț al terenu...
Mai multe detalii