Internetul, locul de întâlnire al cererii cu oferta pe piața imobiliară
scris de hitchmosher
28 mai 2014
Pentru vânzători, în special pentru proprietarii care aleg să-și vândă singuri locuințele, internetul oferă cele mai accesibile și mai eficiente mijloace pentru promovarea ofertei pe care o pun pe piață. Mediul virtual atrage și cererea, documentare pe internet fiind primul lucru pe care cumpărătorii potențiali îl fac în momentul în care vor să achiziționeze o locuință. La rândul lor, agențiile imobiliare, acționează ca intermediari în corelarea particularităților celor două părți complementare ale pieței astfel încât tranzacția imobiliară să se finalizeze în beneficiul ambelor părți.
Internetul este o mare de informații, iar din perspectiva vânzătorului, dacă doar publică un anunț de vânzare sau de închiriere, la întâmplare, pe un site specializat în astfel de anunțuri, are toate șansele să nu aibă impactul scontat. Pot trece săptămâni, luni și chiar ani fără ca nimeni să-l contacteze pentru a cere mai multe detalii, cu toate că oferta sa este una atractivă. Calitatea ofertei este alterată de lipsa unei prezentări complete, relevante pentru profilul cumpărătorului vizat și a unei strategii de promovare prin acțiuni speciale, adaptate fiecărui caz în parte, astfel încât oferta să apară în fața cumpărătorului potențial a cărui cerințe corespund particularităților ofertei. Din acest punct de vedere, colaborarea cu o agenție imobiliară este o opțiune foarte bună pentru ambele părți deoarece specialiștii agenției cunosc foarte bine piața și știu să aducă într-un punct comun particularitățile cererii cu cele ale ofertei.
Mediul online este unul dintre principalele instrumente de lucru ale agentului imobiliar care, prin uneltele pe care le are la dispoziție, dar și prin expertiză va știi să construiască o strategie coerentă de promovare a unei proprietăți.
Online, informațiile complete pe care le găsește clientul potențial sunt esențiale pentru vânzare. Dacă aceste informații sunt elaborate astfel încât să-l facă pe cumpărător să-și identifice nevoile în oferta pe care o studiază, atunci, cu siguranță va face pasul următor și va contacta vânzătorul (agenție imobiliară sau proprietar) pentru o discuție mai amănunțită. Prezentarea ofertei este eficientă în momentul în care aduce argumente pentru a-l determina să contacteze vânzătorul.
Articole asemanatoare
Hitch&Mosher a intermediat vânzarea clădirilor de birouri Silver Bus...
Hitch&Mosher Real Estate este bucuroasă și mândră să anunțe încheierea procesului de tranzacționare a celor două clădiri de birouri, din Cluj - Napoca - Silver Business Center și Olimpia Business Center - ...
Mai multe detaliiHitch&Mosher a intermediat multiple tranzacții imobiliare în primul ...
Hitch& Mosher, cea mai mare agenţie de real-estate din vestul ţării, a intermediat în primul semestru al acestui an multiple tranzacţii imobiliare, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Seg...
Mai multe detaliiHitch&Mosher a tranzacționat suprafețe de teren record ...
Marius Șchiopotă (Managing Partner, Hitch&Mosher) afirmă faptul că tranzacțiile cu terenuri agricole au urmat un trend pozitiv în ultimii ani, iar acest rezultat este datorat raportului calitate-preț al terenu...
Mai multe detalii